2014. december 24., szerda

Monthly Book Tag # 1 - 'Tis Season Book Tag

Mint láthatjátok, egy újabb rovatszerűséggel bővül a blog, amely ezúttal az újabban nagyon népszerű book tageket öleli majd fel. Már egy ideje gondolkoztam rajta, hogy el kéne kezdenem ilyesmivel is foglalkozni, hiszen nagyon tetszik az ötlet. :)
 
1. Van-e kedvenc téli olvasmányod? 

Nincs. Viszont, van egy hagyományom, hogy minden szenteste elkezdek egy új könyvet. Idén még nem döntöttem el melyiket fogom olvasni - ami így, 24-én elég necces, én is tudom -, de egyenlőre Cassandra Clare: A hercegnő, illetve Sarah J. Maas: Üvegtrón című könyve között vacillálok. 

2. Keress egy könyvet kék borítóval: 

Julie Cross: Tempest. Ha minden igaz, 2015-ben érkezik a magyar olvasókhoz ez a könyv, és már alig
várom! Ez a rész már megvan itthon angolul, és el sem tudom nektek mondani, mennyire imádom, az egész szériával egyetemben. 

3. Keress egy könyvet, amit karácsonyi csillagként használnál a karácsonyfádon:

Claudia Gabel - Cheryl Klam: Káprázat. Annyira gyönyörű borítója van, hogy erre nem találok szavakat. Nagyon szépen megjeleníti a könyv hangulatát, és a színektől, amiket használtak benne, mindig elámulok, valahányszor csak ránézek. Egyszerre komoly és vidám, rendkívül ritka párosítás.

4. Válassz egy fiktív helyszínt, ami tökéletes lenne a karácsonyi vakációd helyszínének:

Illéa palotájában szívesen eltöltenék pár napot (Kiera Cass: A Párválasztó). Azt már nem mondanám, hogy a lázadókkal is szívesen összefutnék, de sohasem lehet tudni. Szerintem izgalmas kiruccanás kerekedhetne belőle. 

5. Melyik könyves szereplőt vinnéd magaddal a karácsonyi vakációdra? 

Jó kérdés, így hirtelen nem is igazán tudok választani. Szerintem ez attól függ majd, mit olvasok ebben a három napban, több, mint valószínű, hogy abból a könyvből választok majd valakit. 

6. Nevezz meg egy könyvet, ami az idei kívánságlistádon rajta van: 

Mira Grant: Blackout. Az Etetés-trilógia harmadik része. Igaz, a második kötetért nem voltam annyira oda, de kedvelem a benne szereplő karaktereket, szóval érdekelne, milyen lezárást talált ki számukra az írónő. Már csak az a kérdés, hogy mikor lesz rá időm, hogy el is olvassam. 

7. Kedvenc karácsonyi/téli italod édességed, filmed? 

Sajnos nincs, a citromos tea nem nevezhető kimondottan téli italnak szerintem, mivel minden évszakban finom. A karácsonyi filmekkel pedig sohasem voltam igazából kibékülve, mert mindegyiket ugyanolyannak tartom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése