2016. december 1., csütörtök

Blogturné #211 - Jennifer Probst: Keresd mindörökké

Miért: Sorozatzáró kötet.

Tartalom:  Arilyn Meadows az a lány, aki szinte mindenhez ért: jógaoktató, önkéntes állatmentő, stresszkezelési terapeuta, szabadidejében pedig imádott nagyapját gondozza. E számtalan elfoglaltság mellett nem marad ideje, hogy megtalálja álmai pasiját. Egy nap igencsak félreérthető pózban rajtakapja jógi barátját egy csinos tanítványával, ekkor úgy dönt, a jövőben nem teszi ki a szívét ilyen megrázkódatásnak, és nem keresi tovább a Tökéletest. Önkéntes száműzetésbe vonul, és elvállalja, hogy vigyáz Kate kutyájára, amíg a barátnője nászúton van. Eközben új páciens jelentkezik nála: Stone Petty rendőrt indulatkezelési terápiára küldték a felettesei. Stone-ból sugárzik a férfiasság és a rosszfiús vonzerő, de Arilyn keményen ellenáll: őt aztán nem veszi le a lábáról egy tüzes pillantás vagy egy szexi vigyor.
Mi van, ha az Igazi akkor csönget nálunk, amikor szabadságra küldtük a szívünket? (Libri)

Vélemény: Nagyon vártam már ezt a könyvet, hiszen lezárja Jennifer Probst sorozatát. Ugyanakkor most, hogy már olvastam, egészen biztosan kijelenthetem, hogy noha ez a rész sem rossz, ezt szerettem a legkevésbé a négy kötet közül - a kedvencem változatlanul Kennedy és Nate, akik, a többiekhez hasonlóan, persze itt is kameoznak, és a mérnök beszólásaitól megint sikerült padlót fognom a nevetéstől -. Probst ugyan hozza a színvonalat, mint mindig, ám szerintem ennél a résznél nem tudott olyan jó, és erős, vagy éppen érdekes karaktereket alkotni, mint korábban. 
Bevallom, Arilyn annyira nem fogott meg az előző kötetekben sem. Egyszerűen alig tudhattunk meg róla, valamit, ami miatt titokzatos volt az egész nő, csak éppen szerintem ez nagyon túl volt túlva. Azon kívül, hogy imádja az ezoterikus dolgokat, na meg a számtógépeket, semmi érdemlegeset nem tudtam volna róla mondani.  
Éppen ezért, kíváncsian vártam, hogy az írónő képes-e valami többet kihozni az elszállt, spirituálisan nyitott leányzóból, Nem voltak az egekben az elvárásaim, csak egy kellemes kikapcsolódásra vágytam utazás közben, amit nagyjából hozott is, csakhogy engem Arylin és Stone és az egekbe tudtak idegelni. 
Ők azok, akikre egy kicsit sem igaz a mondás, miszerint az ellentétek vonzzák egymást, ugyanis annyira szöges ellentétei egymásnak - példának okáért a nő vega, a férfi megrögzött hús és gyorskaja fogyasztó -, és egyetlen egy dolgot leszámítva, minthogy szeretik az állatokat, semmit nem tudnak felmutatni. Márpedig ez meg a jó szex szerintem édeskevés ahhoz, hogy megalapozzon egy tényleg hosszútávú kapcsolatnak. 
Ezek ketten egyáltalán nem ugyanazt akarják az élettől, éppen ezért, nem nagyon értettem, miért kell együtt lenniük? Oké, az erotikus részek baromi jók voltak, de ettől még nem érzem indokoltnak ezt a párosítást. A keményvonalas zsaru és az elszállt művészlélek... Hát, szerintem nem a legjobb és legütősebb felállás. 
Nem mondom, lehetett volna ez nagyon király is, csak ahhoz picit több közös pontot kellett volna adni nekik. Mondjuk Arilyn lehetett volna kicsit rugalmasabb, vagy Stone egy kicsit kevésbé nyers, nem is tudom. Esküszöm, a tanfolyam két másik résztvevője érdekesebb volt, mint a magában dühöngő rendőr, pedig nekem elhihetitek, hogy nem szerepelnek valami sokat, sőt, éppen ellenkezőleg. 
Számomra Arilyn nagyapja volt a csúcs, ugyanis az öreg gyakorlatilag kenterbe veri a fiatalságot. Tele van élettel és energiával, nem fél kinyitni a száját, az unokáját is nagyon szívesen kiosztja, ha éppen arról van szó. Ráadásul hozzá kötődik a könyv legviccesebb romantikus szála, amihez komolyan kapcsolódik az Arilyn háza előtt álló fa is, de, hogy miképpen, ahhoz mindenféleképpen el kell olvasnotok a könyvet, hogy megtudjátok. Ezért például megéri, mert tényleg érdekes és humoros dolgok sülnek ki belőle. 
A stílus végig jó volt, a humorra se nagyon tudok panaszkodni, egyszerűen tényleg úgy érzem, hogy nekem a két főszereplőnk ölte meg ezt az egész regényt. Ettől függetlenül, jószívvel gondolok majd vissza a sorozatra, mert nem bánom, hogy elolvastam. 

Kedvenc karakter(ek): Nate, nagyapa
Gyűlölt karakter(ek): Stone
Pont: 10/6

Alapok:

Nyelv. magyar
Fordította: Babits Péter
Kiadta: Libri Kiadó
Év: 2016
Oldalszám: 444
Sorozat: Searching for (#4)


Résztvevő blogok listája:

11.30 CBooks
12.01 Dreamworld

Nyereményjáték: 

Főhősünk, Stone Petty a rendőrök sztereotípiáját festi le, Arilynnel ellentétben, aki egészséges életmód és béke híve, ő gyorséttermeket részesíti előnyben és nem törődik egészségével.
Mostani játékban Stonehoz hasonlóan rendőröket keresünk. Minden állomáson találtok egy híres filmes rendőrről, rendőrpárosról képet és ki kell találnotok a film címét. Kis segítség, hogy egyik film sem mai darab.

Figyelem! Felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése