2017. július 2., vasárnap

Blogturné #251 - Emer Stamp: Malac ​(elhihetetlenül) nagyontitkos naplója

Miért: Miért ne? Viccesnek tűnt.

Tartalom: Szia.

Én vagyok a Malac. Ez az Én Naplóm.

Ez az Én Naplóm nagyon szupertitkos, de a Kacsa azt mondta, hogy muszáj elolvasnod, hátha tudsz nekünk segíteni. Mert egy kicsit bajban vagyunk. Igaziból nem is, mert egy ÓRIÁSI bajban.
Remélem, hogy elhiszed majd, amit olvasol, mert a Kacsa szerint Teljesen Elhihetetlen. Pedig nem. Ez az Én Életem. (Manó Könyvek


Vélemény: Oké, ez a könyv, baromi vicces. Legalábbis felnőtt fejjel. De, mielőtt ebbe belemennék, hadd meséljek el egy történetet ezzel kapcsolatban. Az unokaöcsém most végezte el a második osztályt, és ezt a könyvet kapta tőlem ajándékba a jó bizonyítványáért. Eleinte húzta a száját, mert nem Minecraftos könyv - én itt szembesültem vele, hogy ilyen egyáltalán létezik -, viszont a keresztapám elkezdte neki olvasni hangosan. Nem sokkal később, amikor bementem a nappaliba, már az ő kezében volt a könyv, és ő olvasta, együtt nevettek rajta. Azóta is olvasnak belőle valamennyit minden nap, lehet, hogy már ki is olvasták. :) Később szeretném majd kiegészíteni a posztomat az ö véleményével, hogy lássátok, hogyan hat ez a könyv egy nyolcévesnél. De addig is, inkább arról pár szót, hogy nekem hogy tetszett. 
Szóval, felnőtt fejjel ez a könyv olyan, mintha teljesen be lennél lőve, szívva, vagy amit akarsz. A lényeg, hogy egy teljesen elborult élményt ad, amin hangosan lehet hahotázni, éppen ezért, nem ajánlatos BKV-n olvasni, ha nem szeretnéd, hogy a többi utas ferde szemmel nézzen rád is, akárcsak rám. 
A malac folyamatosan arról beszél, hogy szereti a csirkeól előtt végezni a dolgát, meg ilyesmi. Nagyon fura és beteg élmény, de mégis, rendkívül szórakoztató. Mindvégig a malac kommentál nekünk, aki annyira naiv, hogy sokáig azt hiszi, a Gazda puszta jófejségből tömi a bendőjét. Amikor ráébred, hogy azért ez nem teljesen így van, az az egyetlen olyan pont a könyvben, amit akár egy picit szomorúnak is nevezhetnék, de nem sokkal ezután megint záporozni kezdenek a poénok,  és meg is feledkezik róla az ember. De addig is, részletesen bemutatja nekünk a farmot és az élővilágát, élén a Kacsával, aki tulajdonképpen az ott élő állatok nonplusz ultrája, mert ő bármelyik fajjal képes megértetni magát, ami, malac szerint nem kis teljesítmény. 
Igazából nem tudom, hogy egy alig 200 oldalas, nagybetűs, illusztrációkkal teli gyerekkönyv esetében lehet-e spoilerről beszélni, így egy kicsit meg is vagyok lőve, vajon mit írhatnék még róla. Nekem nagyon tetszett, annak ellenére, hogy nem vártam tőle túl sokat, sőt, eleinte azt hittem, nem nekem való az ilyesmi. Mégis, betalált. :)  


Kedvenc karakter(ek): Malac, Kacsa
Gyűlölt karakter(ek): -
Pont: 10/10

Alapok:

Nyelv. magyar
Fordította: Lakatos István
Kiadta: Manó Könyvek Kiadó
Év: 2017
Oldalszám: 192
Sorozat: -

znbrl91.jpg



Résztvevő blogok listája:


06.24.   Kelly & Lupi olvas
06.26.   Sorok között
06.28.   KönyvParfé
06.30.   Deszy könyvajánlója
07.02.   CBooks
07.04.   Olvasónapló


Nyereményjáték:


A történet hőse egy malac, így adott a játékunk témája is; híres malac hősöket keresünk a megadott képek alapján. Minden állomáson írd be a rafflecopter doboz megfelelő sorába az ismert malacos hősöket.
Sok szerencsét!

(Figyelem! A nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére válaszolni az értesítő levélre. Ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése