2018. március 24., szombat

Blogturné #293 - Jennifer L. Armentrout: A visszatérés

Miért: Armentrout.

Tartalom: Egy éve már, hogy Széth alkut kötött az istenekkel, és nekik adta az életét. Eddig minden tőlük kapott munka erőszakos volt és véres – amivel neki nem is volt semmi gondja. Apollón azonban most valami egészen más feladattal bízza meg. Testőrt kell játszania, és a szabály: mindent a szemnek, semmit a kéznek. Csakhogy olyasvalaki számára, akinek egész életében gondjai voltak a szabályokkal, ezt nem is olyan könnyű betartani.

Josie el sem tudja képzelni, mit akarhat tőle ez az őrült, de nagyon szexi pasi. De nem sok jót ígér, hogy az otthonától távoli, épp csak elkezdett új életét Széth megérkezése a feje tetejére állítja, és egyenesen beledobja őt egy olümposzi méretű turmixgépbe. Josie-nak vagy teljesen elment az esze, vagy tényleg egy egyenesen a görög mitológiából megelevenedett szörnyeteg tör az életére.

Persze könnyen lehet, hogy mindennél nagyobb veszélyeket rejt majd az aranysárga szemű, titokzatos Széthtel való izzóan szenvedélyes kapcsolata. (Könyvmolyképző)


Vélemény: Azt kell mondjam, picit csalódott vagyok ennek a könyvnek a megjelenése kapcsán. Nem magával a könyvvel van bajom - nagyrészt -, hanem a ténnyel, hogy a kiadó úgy adta ki, hogy nem nézett utána, pontosan mi is a Titan-sorozat. Hiszen ez félig-meddig Armentrout Covenant című sorozatának a folytatása. Spin-offja, ha ez így jobban tetszik, de a lényeg, hogy ez a történet sokban azért épít a fent említett sorozat... talán 6-7 részére? Éppen ezért, én annak több értelmét láttam volna, ha előbb annak a történetét ismerjük meg, hiszen abban, amennyire emlékszem - bár csak az első részt olvastam -, Seth komoly szereppel bírt. Lehet, hogy csak mellékszereplő, de akkor is egy jelentős karakter, mint olyan.
Ennyit a siránkozás részéről, bár nem hiszem, hogy sokkal pozitívabb lennék a továbbiakban. Úgy érzem, hogy ez a könyv közel sem olyan erős, mint amilyen mondjuk a Luxen-sorozat első része volt. Nem véletlen hozom fel példaként az Obszidiánt, mivel Armentrout ugyanazokat a típuskaraktereket húzta elő a kalapból, már, ami a főszereplőinket illeti. Seth, mint a meghódíthatatlannak tűnő, hideg jégszobor, a férfiúi tökéletesség megtestesítője, és Josie, a zárkózott, visszahúzódó, kissé félénk könyvmoly. Bár kétségtelen, hogy Katy-nek akkora volt a szája, mint a Bécsi kapu, de azért én éreztem némi összecsengést a hősnők között.
Ez nekem már önmagában nem igazán tetszett, de azzal még kevésbé tudtam mit kezdeni, hogy mint azt már fentebb említettem, a sorozat jellege miatt, rengeteg visszautalás van olyan dolgokra, amikhez én speciel hozzá se tudtam szagolni, lévén, csak a Covenant első részéhez volt szerencsém.
Bár a történet érdekes is lehetne, szerintem nagyon klisésre sikerült (ez persze nem jelenti azt, hogy a folytatás is az lesz), de leginkább az zavart, hogy Armentrout stílusa most egyáltalán nem volt az igazi, sőt - és akkor még a gyanúsan gyorsan kialakuló romantikus szálat nem is említettem -. Nem tudom, lehet, hogy csak az "új" karakterek miatt, vagy mivel egy új sorozat első részéről van szó, de jelenleg kicsit szkeptikusnak érzem magam. 


Kedvenc karakter(ek): -
Gyűlölt karakter(ek): -
Pont: 6/10



Alapok:


Nyelv: magyar
Fordította: Császár László
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó
Év: 2018
Oldalszám: 478
Sorozat: Titan (#1)

Rácz Tibor fényképe.

Résztvevő blogok listája:

03.16. - Sorok Között
03.18. - Könyvvilág
03.21. - Spirit Bliss
03.24. - CBooks

Nyereményjáték:

A könyv ezúttal a görög mitológia világába kalauzol, igaz, itt nem kis tinik, hanem fiatal felnőttek a főszereplők. Az istenek is fontos szerepet játszanak a regényben.

A mostani játékunk során a legismertebb görög istenek neveit kell kitalálnotok, méghozzá a meglévő rövid leírás alapján.

Figyelem! A kiadó csak magyarországi címre postáz! A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésére, hogy a megkapott értesítő levélre válaszoljanak, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.

A mai isten: Pallasz Athénével ellentétben nem bölcsen vezetett és ezért nem a győzedelmes és igazságos háború, küzdelem istene volt, hanem az értelmetlen vérontás és kegyetlen öldöklés megtestesítője.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése