2014. december 21., vasárnap

Összegzés 2014

Ismét eltelt egy év, itt az ideje, hogy összegezzem az idei könyves tapasztalataimat. Meglepve tapasztaltam például, hogy ebben az évben kevés disztópiához volt szerencsém - talán hármat, ha olvastam -, ellenben annyi New-Adult könyvvel volt dolgom, hogy ha nem szeretném annyira ezt a műfajt, már biztosan mérgezést kaptam volna tőlük. Idén elég sok sorozatfolytatást olvastam, de azért akadtak újoncok is, természetesen. Most is arra törekedtem, hogy olyan könyveket vonultassak el ezen a listán, amikről jó eséllyel már megemlékeztem egy-egy blogbejegyzésben. Jó böngészést. Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!

  1. Legjobb regény: Jennifer L. Armentrout: Opposition
  2. Legrosszabb regény: Jenny Han: A nyár, amikor megszépültem
  3. Legnagyobb csalódás: Gayle Forman: Csak egy nap
  4. Legnagyobb pozitív csalódás: Cat Winters: Fekete madarak árnyékában
  5. Legjobb sorozatkezdő kötet: Melissa Landers: Elidegenítve
  6. Legjobb 2014-es könyv: Sherrilyn Kenyon: Illusion
  7. Legjobb disztópia: Kierra Cass: A Párválasztó
  8. Legjobb fantasy: Claudia Gabel - Cheryl Klam: Káprázat
  9. Legjobb romantika: David Levithan: Nap nap után
10. Legrosszabb romantika: Anna Banks: Poszeidón
11. Legjobb szereplő: Archer (Jennifer L. Armentrout: Opposition)
12. Legrosszabb szereplő: Belly (Jenny Han Summer-trilógia)
13. Legjobb író: Patrick Ness
14. Legrosszabb író(k): Jenny Han
15. Legjobb realistic fiction: Rainbow Rowell: Eleanor és Park
16. Legjobb sorozat: Chronicles of Nick (Sherrilyn Kenyon)

17. Legjobb urban-fantasy: Kevin Hearne: The Iron Druid Chronicles
18. Legemlékezetesebb csavar: Rachel Joyce: Ellopott pillanat 
19. Legrosszabb csavar: M. Leighton: Rajtad áll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése